Şizofren yani benim hakkımda

Discussion in 'Tanışmak - Meeting' started by Dean71, Aug 10, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. TheKoswog

    TheKoswog

    Mesajlar:
    285
    Likes Received:
    434
    ANARYA
     
  2. Mectruy

    Mectruy Yaşlı Kurt

    Mesajlar:
    3,291
    Likes Received:
    5,969
    isko vites kutusunun yağını değiştirmeli, benimki R yi hemen almıyor iyi aklıma getirdin şakayla karışık çee
     
  3. Isko~

    Isko~ Guest

    Her 60.000km de :D
     
  4. Konu Sahibi
    Konu Sahibi
    Dean71

    Dean71

    Mesajlar:
    23
    Likes Received:
    0
    [​IMG]

    @TheKoswog @Mectruy benim için bitmiştir abi tartışma hadi eyvallah şimdi ne yaparsan yap ama sana harbi kırıldım.
     
  5. PrenS

    PrenS

    Mesajlar:
    99
    Likes Received:
    142
    şahse şizofren den ben öyle bişe beklemem yazpaz da kimse kusura bakmasın ama birazda karalama oldu bu
     
  6. Konu Sahibi
    Konu Sahibi
    Dean71

    Dean71

    Mesajlar:
    23
    Likes Received:
    0
    Eyvallah @PrenS ama anlayamadılar iştr
     
  7. TheKoswog

    TheKoswog

    Mesajlar:
    285
    Likes Received:
    434
    Farklı bişeymi yazdım ben ?
     
  8. TheKoswog

    TheKoswog

    Mesajlar:
    285
    Likes Received:
    434
    Kafanıza göre cio.
     
  9. Konu Sahibi
    Konu Sahibi
    Dean71

    Dean71

    Mesajlar:
    23
    Likes Received:
    0
    Sana lafımız yok kanka sende sağol
     
  10. Konu Sahibi
    Konu Sahibi
    Dean71

    Dean71

    Mesajlar:
    23
    Likes Received:
    0
  11. Mectruy

    Mectruy Yaşlı Kurt

    Mesajlar:
    3,291
    Likes Received:
    5,969
    anarchosa beklyiorum bende
     
    Anarchosa likes this.
  12. Nobody

    Nobody B İ L A D E R

    Mesajlar:
    2,599
    Likes Received:
    4,524
    şizofrende adamdır thekosgowda . sağolsun banada yardımları dokunmuştur bu ikisinin ve öyle bişey yapacaklarını sanmıyorum bekleyip göreceğiz
     
  13. Konu Sahibi
    Konu Sahibi
    Dean71

    Dean71

    Mesajlar:
    23
    Likes Received:
    0
    abi bilen bilir beni. Sende tanırsın koswog bütün olayı anlattı icq ya gel özel konuşalım sonrasında ben bırakacağım zaten forumu.
     
  14. Anarchosa

    Anarchosa Guest

    Eve geldim yazmaya başlıyorum abi.
    Makale şeklinde olacak
     
    LEGARYAN likes this.
  15. Konu Sahibi
    Konu Sahibi
    Dean71

    Dean71

    Mesajlar:
    23
    Likes Received:
    0
    [​IMG]
    @MKA7 sende gel kardeşim
     
  16. Anarchosa

    Anarchosa Guest

    Ahahahah @MKA7 Abi gel bi baksana
    Sen anlatırsın bu arkadaşa çee
     
    LEGARYAN likes this.
  17. MKA7

    MKA7 Closed

    Mesajlar:
    704
    Likes Received:
    1,191

    Ben gelirim gelmesine sıkıntı yokta sen gelme.Seni oltalamak amacı ile öyle bir yazı yazdırdım, bakalım hakkımda ne diyorsun ne demiyorsun diye de karakter olarak gözümde kaldın be kardeş. Sanalda senden bir bok olmazda umarım reelde olur ne diyeyim. Normalde bu görüntüleri meydana çıkarmayacaktım ama erken çıkartık bakalım. Kardeşim dediğin bir dediğin adama index basarsan bu senin karaktersiz olduğunu gösterir özelden kardeşim ayağına yatıp wpden index at şizofren dersen götünden kan alırlar :)

    upload_2018-8-10_20-43-48.png upload_2018-8-10_20-44-32.png
     
    Anarchosa likes this.
  18. Anarchosa

    Anarchosa Guest

    Helal reis çee

    Şizofren gördün mü ebenin amını tersten.
    Şuan hakkındaki konuyu hala hazırlıyorum.
     
    LEGARYAN likes this.
  19. Konu Sahibi
    Konu Sahibi
    Dean71

    Dean71

    Mesajlar:
    23
    Likes Received:
    0
    Kafan mı iyi ? Adam basayım sileyim demiş bende silme index at dedim zarar verme dedim. Şaka yoluyla yapılacak bir şeydi. Ayrıca orada grup kurup benimle uğraşmanız benden nasıl çekindiğinizi gösteriyor @MKA7 @Mectruy olayın farkında değil misin hala ?
     
Loading...
Thread Status:
Not open for further replies.

Bu sayfayı Paylaş