Bütün Sht Ailesi Konuya Davet Ediyorum

Discussion in 'Teknik Servis' started by ByHayalet, Aralık 6, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ByHayalet

    ByHayalet

    Mesajlar:
    686
    Likes Received:
    482
    [​IMG]

    Bilgisiyarı Açtıpım zaman Direk DVD yeri açılıyor kapatıyorum birdaha açılıyo bu sorunu Nasıl Çözerim
     
  2. excalibur16

    excalibur16 []

    Mesajlar:
    233
    Likes Received:
    287
  3. Owner
    Owner
    ByHayalet

    ByHayalet

    Mesajlar:
    686
    Likes Received:
    482
    Başlıkta Ne Var başka türlü konuya girmiyo millet soruya cevap vermiyorsan atma mesaj
     
  4. punish3r

    punish3r Terzi

    Mesajlar:
    29
    Likes Received:
    53
    Koli bandı al baştan başa yapıştır boş konu açma
     
    Mectruy likes this.
  5. osmanylds

    osmanylds

    Mesajlar:
    125
    Likes Received:
    32
    büyük ihtimalle bilgisayarında virüs vardır dostum trojan programları var onları dene bilgisayarını tarat
     
  6. Owner
    Owner
    ByHayalet

    ByHayalet

    Mesajlar:
    686
    Likes Received:
    482
    Çok Zekisin var ya sen harcanıyon burda
     
  7. Owner
    Owner
    ByHayalet

    ByHayalet

    Mesajlar:
    686
    Likes Received:
    482
    Teşekkürler kardeşim Deniyeceğim
     
    osmanylds likes this.
  8. Owner
    Owner
    ByHayalet

    ByHayalet

    Mesajlar:
    686
    Likes Received:
    482
    Hakkımda Konu Açan İdotun Amında Drift Çekeyim Hangi Sik Kafalı Kendini Belli etsin
     
  9. excalibur16

    excalibur16 []

    Mesajlar:
    233
    Likes Received:
    287
    OEIOFUEWIUFEWOFEWIOFUEWIFUWEFUPEWIOFUFPIOEWUIOFWE OLM ÇOK YARATICI KÜFÜR LAN BEN DÜŞTÜM
     
  10. Owner
    Owner
    ByHayalet

    ByHayalet

    Mesajlar:
    686
    Likes Received:
    482
    Senmi Açtın
     
  11. BlackDewil

    BlackDewil #B4Style

    Mesajlar:
    1,181
    Likes Received:
    1,417
    olm hem salak saçma konu başlığı ile alakasız bir post atıyorsun. sonra adam bunu yüzüne vurunca gelip küfür ediyosun. banına mı susadın
     
    Mectruy likes this.
  12. excalibur16

    excalibur16 []

    Mesajlar:
    233
    Likes Received:
    287
    böyle içten söveceğini bilsem 4-5 tane açardım
     
  13. twofevri

    twofevri

    Mesajlar:
    43
    Likes Received:
    42
    trojan yemiş olabilirsin msconfig'e girip hizmetler bölümüne gir sol altta tüm microsoft hizmetlerini gizleye tıklayıp ss atar mısın.
     
  14. TrenciJack

    TrenciJack

    Mesajlar:
    20
    Likes Received:
    19
    dvdyi sök
     
    Mectruy likes this.
  15. Owner
    Owner
    ByHayalet

    ByHayalet

    Mesajlar:
    686
    Likes Received:
    482
    Şu Konuyu Silin Ya Sorduğuma Pişman Oldum
     
    TrenciJack likes this.
  16. Isko~

    Isko~ POLICIA

    Mesajlar:
    1,019
    Likes Received:
    806
    her boku indirirsen sonun böyle olur . Format at, gecer
     
    Mectruy and TrenciJack like this.
  17. Owner
    Owner
    ByHayalet

    ByHayalet

    Mesajlar:
    686
    Likes Received:
    482
    Birşey yokdu Kardeşim Oynuyordu İnterneti Kesip Evden Gittip Geldiğimde Böyle Olmuştu
     
Loading...
Thread Status:
Not open for further replies.

Bu sayfayı Paylaş