Dolar ve Euro Artık yasak! (clickbait)

Discussion in 'Haberler' started by SłБΞЯ ΛSКΞЯ, Aug 10, 2018.

  1. SłБΞЯ ΛSКΞЯ

    SłБΞЯ ΛSКΞЯ Üst Tabaka

    Mesajlar:
    196
    Likes Received:
    237
    Gençler la dolar 6.50 Oldu. Euro 7.45...

    aaa unuttum biz tl kullaniyorduk ya banane dolardan... Ekmegi dolarla mi aliyoruz sanki :D
     
    BoneLess and ByTGP like this.
  2. astroboy06

    astroboy06 Üye

    Mesajlar:
    182
    Likes Received:
    118
    Ya biz dolarmı Kullanıyoruzki kanks Biz PC Ekipmanlarını felan hep Kendimiz üretiyoruz ya :) Seçimden sonra dolar düşücek demişlerdi ya hadi bakalım askdjaskldhasjdhsaj :D
     
    SłБΞЯ ΛSКΞЯ likes this.
  3. BenPoyraz

    BenPoyraz Üye

    Mesajlar:
    83
    Likes Received:
    9
    beyler şaka maka bir yana. Her şey ithal. her şeye zam geliyor.Bu millet nasıl geçinecek?
     
    SłБΞЯ ΛSКΞЯ likes this.
  4. DrawiL

    DrawiL Üye

    Mesajlar:
    81
    Likes Received:
    13
    ülkede üretim yok vergiyle devleti yürütmeye çalışıyoruz :D
     
  5. Mectruy

    Mectruy Yaşlı Kurt Staff Member

    root
    Mesajlar:
    3,031
    Likes Received:
    4,923
    Ülke insanı birkaç sene üç kuruş para gördü, devlet onuda çarçur etti. Libyaya iki uçak dolusu giden dolarları hatırlıyorumda, hak etti bu ülke bu rezillikleri.
     
  6. fl0ry

    fl0ry Guest

    Buna ekonomik atak adı veriliyor.Biz ne zaman amerika ile sağlıklı iletişim kurarsak nasıl çıkıyorsa aynı şekilde iniş göstericek.Fakat bu iletişim sağlanana kadar daha uç noktaları görmek mümkün.
     
  7. Isko~

    Isko~ Yakışıklı

    Senator
    Mesajlar:
    981
    Likes Received:
    746
    Suan emlakcidayim alanyada yazlik alcam 30bin euro ya :D
     
    Axis likes this.
  8. Nobody

    Nobody Forum Denetleme Staff Member

    Moderator
    Mesajlar:
    2,052
    Likes Received:
    3,126
    olm çok doru lan
     
  9. HackNology

    HackNology Aşk acısı çekiyor

    Major
    Mesajlar:
    1,120
    Likes Received:
    1,015
    Yaşıyorsun bu hayatı abi çee
     
  10. Owner
    Owner
    SłБΞЯ ΛSКΞЯ

    SłБΞЯ ΛSКΞЯ Üst Tabaka

    Mesajlar:
    196
    Likes Received:
    237
    Gençler Aslında Vıp Bölümüne sağlam tanıdıklar olsa gerçek olacak değerleri faan sızdırırdım da Maalesef ben sıkıntıya girerim. Emlak alacak kardesım az daha sabret O fiyata aynısından 3 tane almazsan bir şey bilmiyorum. Neyse Dolar 5 olacak dediğimde inanmayanlara buradan selamda yolluyorum...
     
  11. BİM SEVDALISI

    BİM SEVDALISI Üye

    Mesajlar:
    14
    Likes Received:
    0
    az tüyo ver bimden sucuk alınmıyo iğrenç para lazım
     
  12. Owner
    Owner
    SłБΞЯ ΛSКΞЯ

    SłБΞЯ ΛSКΞЯ Üst Tabaka

    Mesajlar:
    196
    Likes Received:
    237
    Hepsi Yerli ve Milli Kardeşim Sana Tamamen Bize At Olan Altay Tankından Bahsedeyim Bak,
    Sadece Tasarımı Güney koreden
    Ha bir de motor alman başka da...
    He son olarak italya ile ortak geliştiriliyor ama sonuçta diğerleri bize ait... değil bir de şey vardı,
    Avrupa dan (Ç)alıntı Özellikler Ama en az ından mühendisler bizden.. ha pardon değilmiş ama burada birleştiriliyormuş bu da önemli tabi
    Zaten mühendisler falan türk olsa bence iyi olmazdı çok iyi yaparlar masraf olurdu ülkemize

    Vesselam
     
  13. Owner
    Owner
    SłБΞЯ ΛSКΞЯ

    SłБΞЯ ΛSКΞЯ Üst Tabaka

    Mesajlar:
    196
    Likes Received:
    237
    Şakası mı kaldı? Kardeşim Bir Günde Tam 1 TL arttı dövizler!!
    :mad: berbatt: Artık yapacak şey ülkeyi yönetemeyenlerin elinden alıp en kısa sürede sağlam bir ekiple reset atılmalı...

    Kardeşim Normalde Dünya çapında son yıllarda petrol bir hayli ucuzladı ülkede tam tersi arttı. Bu da bizi dünyanın en pahalı benzinini satan ülke yaptı. Eğer şu an benzin neden bu durumlara rağmen hala çok da hızlı artmadığını söyliyim,
    6 TL ya 1l benzin alıyorsan 5 tl si devlete gidiyordu.. Fiyat arttıkça tepki olmasın diye devlet vergien kıstı yani devlet fiyatı 6.5 yapıp 1 tl keni vergisinden azalttı ki tepki olmasın artış yavaşlasın.. Ki artık bu da son dönemeçde

    Reis aç bana bir bölüm tüm gerçekleri anlatayım görsünler... Bunları hiç bir medya ya da kuruluş vermez haberiniz olsun. Daha öceden dolar 3 iken yakında 5 olacak dedim hatta inanamazsınız ama bazı kişiler değişmezse 6-7 yi görmek hiç de zor olmaz dedim. Yine söylüyorum Dolar düşmeyecek (Kalıcı Düşmeyecek) Ülkede çok kötü kriz olacak. Özel bilgiler için bakalım, bir bölüm verirsen baya yardıracağım ama bakalım...

    Bakalım Gerçekleri Çok yakında görerceksiniz artık her şey aniden olacak yıllar mvsimler beklemeyeceksiniz..

    Pişman Olacaksın
     
  14. BİM SEVDALISI

    BİM SEVDALISI Üye

    Mesajlar:
    14
    Likes Received:
    0
    cok merak ettim
     
  15. Owner
    Owner
    SłБΞЯ ΛSКΞЯ

    SłБΞЯ ΛSКΞЯ Üst Tabaka

    Mesajlar:
    196
    Likes Received:
    237
    Her sey ortada acık ve net. Akıl gözü açık olana...
     
  16. BoneLess

    BoneLess At hırsızı

    Mesajlar:
    591
    Likes Received:
    664
    israil den patates getirtmek ne orosbu evlatları
     
  17. Owner
    Owner
    SłБΞЯ ΛSКΞЯ

    SłБΞЯ ΛSКΞЯ Üst Tabaka

    Mesajlar:
    196
    Likes Received:
    237
    Nankör Olma kaç sene önce ekmek siralari vardi simdi var mı? Sana da yaranılmaz (!)

    O degilde radyo da duydum adamlar dalga geciyor (ekmege zam gelince) ekmegi ithal ederiz biraz bayat olur ama idare edicez artık diye :D
     
    BoneLess likes this.
  18. Enusırevan61

    Enusırevan61 Üye

    Mesajlar:
    45
    Likes Received:
    43
    Şukunu Verdim Çok Doğru Her Ne Kadar Ortalama 7 8Dolar İle Çalışşanda Nasıl Knk Zor mu :D
     
  19. Owner
    Owner
    SłБΞЯ ΛSКΞЯ

    SłБΞЯ ΛSКΞЯ Üst Tabaka

    Mesajlar:
    196
    Likes Received:
    237
    O degilde araya hafta sonu girdi lan :) Hikmete bak belki haftasonu girmeseydi direk 8-9 Ayvayı yerdik ha
     
  20. MKA7

    MKA7 Closed

    Mesajlar:
    704
    Likes Received:
    1,116
    ben hala 50 tllik benzin alıyorum beni etkileyen birşey yok
     
    SłБΞЯ ΛSКΞЯ likes this.
Loading...

Bu sayfayı Paylaş