Foruma ait Gif formatında index yaptım nasıl

Discussion in 'Off Topic (konu dışı)' started by derappa, Sep 16, 2018.

  1. derappa

    derappa Üye

    Mesajlar:
    75
    Likes Received:
    35
    [​IMG]
     
    Anarchosa likes this.
  2. Nobody

    Nobody Forum Denetleme

    Moderator
    Mesajlar:
    2,044
    Likes Received:
    3,093
    kötü
     
    Axis likes this.
  3. Unbalanced

    Unbalanced Yalnız

    Major
    Mesajlar:
    762
    Likes Received:
    698
    Yar rak gibi emek var.
     
    Zexor and Axis like this.
  4. MKA7

    MKA7 Closed

    Mesajlar:
    704
    Likes Received:
    1,116
    480 x 235 gif çok ufak değil mi karıncalar için mi yaptın indexi site sahibi miyop olsa sitenin hacklendiğini bile anlamaz aq
     
    derappa likes this.
  5. Marowit

    Marowit Pratik Tanrısı

    Major
    Mesajlar:
    669
    Likes Received:
    522
    İğrenç olmuş hiç beğenmedim ama sonuçta emek yok tabi amk olmamış bu tabiki bakış açısı önemli diğer açılardanda iğrenç olmuş benim bi arkadaş var mesela ona attım dediki bence gayet bok gibi olmuş
     
    ByRolesa and Anarchosa like this.
  6. Owner
    Owner
    derappa

    derappa Üye

    Mesajlar:
    75
    Likes Received:
    35
    Daha gelistiricem baslangic
    Hahaha bitsin bakariz
    Gif burada oyle gozukuyor index ine ekle 1360x668
     
  7. Owner
    Owner
    derappa

    derappa Üye

    Mesajlar:
    75
    Likes Received:
    35
    Amk hic yapamamktan iyidir arkadasina soyle bok olan o amk bokk:
     
  8. #HeraklesEagle

    #HeraklesEagle Kıdemli üye

    Mesajlar:
    230
    Likes Received:
    515
    Caminin wifisiyle pornomu izledin?
     
    00tWeewXr and aSENSE like this.
  9. Owner
    Owner
    derappa

    derappa Üye

    Mesajlar:
    75
    Likes Received:
    35
    Hahaha ya amk cildirtiyossunuz beni sevdigim ailem
     
  10. Anarchosa

    Anarchosa HackNews Staff Member

    Co - Admin
    Mesajlar:
    1,719
    Likes Received:
    3,450
    Ellerine sağlık.
    Çok güzel olduğu söylenmez ama emek var. Bu gif kendi kendine oluşmadı ya çee
    Kendini grafik tasarımda geliştirmek istiyorsan, udemyde bazı ücretsiz kurslar var veya youtube'dan üzerine gidebilirsin.
     
    derappa likes this.
  11. NeTwork_убийца

    NeTwork_убийца Üye

    Mesajlar:
    51
    Likes Received:
    41
    En Azından Adam Ortaya Açık Görüşlülükle Bir Içerik Sunmuş Ve Bunu Yorumlamanızı Istemiş Ancak Ciddi Manada Gördüğüm Çoğu Yorum Saygısızca Ve Fütursuzca Yazılmış.

    @derappa Hocam Kimseyi Umursam Önüne Bak. Başkasının Yorumu Senin Tasarımını Asla Düzeltmez.
     
    derappa likes this.
  12. Owner
    Owner
    derappa

    derappa Üye

    Mesajlar:
    75
    Likes Received:
    35
    Yok be abi ne grafik tasarimi isimiz belli bakin bakin adam gorun adaaaaam peehh
     
    Anarchosa likes this.
  13. Owner
    Owner
    derappa

    derappa Üye

    Mesajlar:
    75
    Likes Received:
    35
    Hepimiz kardeşiz burada ya olsun iyi kötü sağolup var olsun sende baba olacak adamsın abi kendi kendime bu kadar oluyor ama güzelleştiricem bu forumun ilk gif indexsini ben yapacağım
     
    Anarchosa likes this.
  14. NeTwork_убийца

    NeTwork_убийца Üye

    Mesajlar:
    51
    Likes Received:
    41
    Başarılarının Devamını Bekliyoruz. Yaparsanda bir tane ben isterim ha ;)
     
    derappa likes this.
  15. Anarchosa

    Anarchosa HackNews Staff Member

    Co - Admin
    Mesajlar:
    1,719
    Likes Received:
    3,450
    Diğer arkadaşlar da kalbini kırmak için dememişlerdir. Dost acı söyler demişler.
    Eğer bu gifine güzel deselerdi sana iyilik değil kötülük etmiş olurlardı.
     
  16. NeTwork_убийца

    NeTwork_убийца Üye

    Mesajlar:
    51
    Likes Received:
    41
    Doğru Söylüyorsun. En Azından Dürüst Olmuşlar Ama Ağır Bir Uslup ile.
     
  17. NusaybinLi

    NusaybinLi /etc/vdomainaliases

    Major
    Mesajlar:
    495
    Likes Received:
    363
    eline sağlık çok kötü olmuş daha güzelini bekliıyoruz yap bişeyler ındexımıze koyak
     
  18. Owner
    Owner
    derappa

    derappa Üye

    Mesajlar:
    75
    Likes Received:
    35
    Biliyorum ya ister kotulukle soylemis olsunlar alinmam zaten işim bu degil dogru diyorsun bi yonden beni daha da ittiler kafam da fikirler var bos vaktim de devam edecegim hepinize tesekkur ederim daha ilerlettikce fikirlerinizi alacagim hatta varsa simdiden fikirler atilsin ortaya
     
Loading...

Bu sayfayı Paylaş