Fotoğraftan Konum/Adres Tesipiti

Discussion in 'Sosyal teknoloji' started by CeKu, Jul 2, 2017.

  1. CeKu

    CeKu ︶⋛⋋⊱⋋ ☾★ ⋌⊰⋌⋚︶

    Major
    Mesajlar:
    574
    Likes Received:
    711
    ***Bu Yazı Bana Aittir Henüz Yazıldı Okumak İçin Üye Olup Giriş Yapın***
    Görünebilir içerik (Unhidden content):

    Register or to view Spoiler content!
     
    Last edited: Jul 2, 2017
  2. Venom

    Venom Üye

    Mesajlar:
    358
    Likes Received:
    104
    hadi canım
     
  3. Code Red

    Code Red Bilgim yok Staff Member

    Moderator
    Mesajlar:
    2,465
    Likes Received:
    2,467
    Bakym hocam :D
     
  4. Venom

    Venom Üye

    Mesajlar:
    358
    Likes Received:
    104
    işe yarar eline sağlık daha iyi site bulursan ver
     
  5. gökhanzer

    gökhanzer Üye

    Mesajlar:
    52
    Likes Received:
    16
    bakalım
     
  6. Divergent

    Divergent CGI

    Major
    Mesajlar:
    96
    Likes Received:
    52
    İlgi çekici :)
     
  7. WorthLess

    WorthLess Sevilmeyen

    Mesajlar:
    879
    Likes Received:
    744
    Böle birşey varsa dünya yerinden oynar..
     
  8. wolskey

    wolskey Üye

    Mesajlar:
    22
    Likes Received:
    1
    Bakym hocam
     
  9. MRXCLAY

    MRXCLAY Üye

    Mesajlar:
    24
    Likes Received:
    4
    bakalım=)
     
  10. AKI-BEY

    AKI-BEY Guest

  11. Alparslan

    Alparslan r00t

    Mesajlar:
    776
    Likes Received:
    467
    Harbi :D
     
  12. AKI-BEY

    AKI-BEY Guest

    Gerçi ben bulusacam @FataLworm Açık büfe ;)
     
  13. blacktiger

    blacktiger Üye

    Mesajlar:
    86
    Likes Received:
    4
    bakalım
     
  14. Owner
    Owner
    CeKu

    CeKu ︶⋛⋋⊱⋋ ☾★ ⋌⊰⋌⋚︶

    Major
    Mesajlar:
    574
    Likes Received:
    711
    Arkadaşlar bu konuyu bilinçlenmeniz için belli bir olgunlukta olduğunuzu varsayarak paylaştım, lütfen kötü amaçlı kullanmayınız.Zaten verdiğim site sınırlı bilgiler verecek kriminal boyutta inceleme yapamazsınız site üzerinden
     
  15. leon

    leon Üye

    Mesajlar:
    14
    Likes Received:
    2
  16. Sinyalci

    Sinyalci Üye

    Mesajlar:
    20
    Likes Received:
    4
    Bakalım
     
  17. Sinyalci

    Sinyalci Üye

    Mesajlar:
    20
    Likes Received:
    4
    Exif miymiş bende bişey sandım ayrıca site linuxdaki tool halinden daha dandik ve çeken cihazın konum özelliği aktif değilse hiçbir bilgiyi göstermez
     
  18. itskemalyzzle

    itskemalyzzle Üye

    Mesajlar:
    545
    Likes Received:
    418
    eyvallah yararlı konu
     
  19. Marowit

    Marowit Pratik Tanrısı

    Major
    Mesajlar:
    722
    Likes Received:
    578
    Waaw bakalım
     
  20. Owner
    Owner
    CeKu

    CeKu ︶⋛⋋⊱⋋ ☾★ ⋌⊰⋌⋚︶

    Major
    Mesajlar:
    574
    Likes Received:
    711
    Zaten demo olarak attım ve yazıda belirttim çoluk cocuğun oyuncağı yapmaya gerek yok!
     
    ProSkyTR likes this.
Loading...

Bu sayfayı Paylaş