**Lameryildiz** TİM HACKED !

Discussion in 'Hack Tools / Hack programları' started by TheKoswog, Aug 7, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. TheKoswog

    TheKoswog Üye

    Mesajlar:
    285
    Likes Received:
    429
    Members Kısmındaki üyelerin mesaj limitini kaldırmıyacaktınız :D sizinde açığınız var kek tim !
    upload_2018-8-7_18-46-34.png
     
    Last edited: Aug 7, 2018
  2. sky

    sky BABA

    Mesajlar:
    741
    Likes Received:
    527
    sen ciddi misin yoksa ironi falan mı yapıyorsun kardeşim?
     
  3. Owner
    Owner
    TheKoswog

    TheKoswog Üye

    Mesajlar:
    285
    Likes Received:
    429
    bu başarı bizim :D
     
  4. YasamZed

    YasamZed Üst Tabaka

    Mesajlar:
    153
    Likes Received:
    148
    hll sana acılmıyor site ha :D
     
  5. Nobody

    Nobody SESSİZ Staff Member

    Co - Admin
    Mesajlar:
    2,236
    Likes Received:
    3,557
    bakiyim. yoo eğlence mizah bölümüde değil :(
     
  6. Owner
    Owner
    TheKoswog

    TheKoswog Üye

    Mesajlar:
    285
    Likes Received:
    429
    Gerizekalılar members kısmındaki mesaj limitini kaldırırlarsa sitelerinin anasını böyle zikerim.
     
  7. sky

    sky BABA

    Mesajlar:
    741
    Likes Received:
    527
    sen ciddisin :(
     
  8. MKA7

    MKA7 Closed

    Mesajlar:
    704
    Likes Received:
    1,130
    koswog bey artık icq ye bakar mısın sokucam o programı size yeter aq çee
     
    sky likes this.
  9. Nobody

    Nobody SESSİZ Staff Member

    Co - Admin
    Mesajlar:
    2,236
    Likes Received:
    3,557
    aslında mesaj olarak flood attack yapıyomuş sağlam vurursan dbyi çökertebilirsin
     
  10. Owner
    Owner
    TheKoswog

    TheKoswog Üye

    Mesajlar:
    285
    Likes Received:
    429
    30 milyondan fazla mesaj yazdım 20 fazla hesaptan dahada açamazlar sitelerini
     
  11. sky

    sky BABA

    Mesajlar:
    741
    Likes Received:
    527
    oha amına koyim naptın sen çee
     
  12. Mectruy

    Mectruy Yaşlı Kurt Staff Member

    Owner
    Mesajlar:
    3,120
    Likes Received:
    5,154
    hahah eğlenceli çee
     
    TheKoswog and sky like this.
  13. BoneLess

    BoneLess At hırsızı

    Mesajlar:
    591
    Likes Received:
    668
    kardeşim bak sen sadece index basmayı hack zannediyorsun herhalde :D ama buda hack değil zaten makineyle vurmuşun siteye dfghjsdg
     
  14. Owner
    Owner
    TheKoswog

    TheKoswog Üye

    Mesajlar:
    285
    Likes Received:
    429
    ke
    kendi ellerimle vurdum flood yaptım !
     
  15. sky

    sky BABA

    Mesajlar:
    741
    Likes Received:
    527
    hıhı ben sadece index atmayı heçk zannediyorum abi bana bir kaç şey öğretsene :)
     
    BoneLess likes this.
  16. SłБΞЯ ΛSКΞЯ

    SłБΞЯ ΛSКΞЯ Üst Tabaka

    Mesajlar:
    196
    Likes Received:
    282
    Emegine Saglik Dostum da Ben Kale bile almıyordum veletleri. Sen sitelerine girmissin helal olsun. hadi gorusuruz.
     
    TheKoswog likes this.
  17. BoneLess

    BoneLess At hırsızı

    Mesajlar:
    591
    Likes Received:
    668
    yaw kardeşim bak tartışma başlatma işine bak canını yakarım
     
  18. Owner
    Owner
    TheKoswog

    TheKoswog Üye

    Mesajlar:
    285
    Likes Received:
    429
    bukadar çabuk toparladılar kullandıkları sunucu ne mk
     

    Attached Files:

  19. Mectruy

    Mectruy Yaşlı Kurt Staff Member

    Owner
    Mesajlar:
    3,120
    Likes Received:
    5,154
    acımaman iyi olmuş.
     
    TheKoswog likes this.
  20. sky

    sky BABA

    Mesajlar:
    741
    Likes Received:
    527
    abi ama neden kızıyorsun korkutuyorsun beni :( durduk yere laf atanda sensin :( abi bana heçk öğretsene
     
Loading...
Thread Status:
Not open for further replies.

Bu sayfayı Paylaş