Welcome to Spyhackerz family! Log in or Sign up to join us

norslar hacklenmiş

Discussion in 'Derin konular' started by Anarchosa, Jul 12, 2018.

  1. ben spy ı herkeze duyuruyodum girdim norslara baktım girmiyor saat 5 veya 6 dı beyler sorun benim oyunumda da oluyodu bazı çoluk çocuklar termux falan kuruyo şu amerikan derslerini izleyip sitelerde deniyolar amk bunlar hackleyıp index bascaklarını sanıyolar ama mallar cloud flare hatasıyla karşılaşıyolar ben de az yaşamadım yarın sabah a düzeltirler sorunun hangi bölüm le alakalı olduğunu anca bizden birine söylerim oda güveniyorsam xd güvendiğim kişiler kendilerini biliyo
     
    Code Red likes this.
  2. PrenS

    PrenS Co - Admin

    Katılım:Aralık 3, 2015
    Mesajlar:
    101
    Özel Mesaj Yolla
    Aman aciklama soyleme cokta lazim degil
     
    Anarchosa likes this.
  3. LEGARYAN

    LEGARYAN Üye

    Katılım:Jul 29, 2017
    Mesajlar:
    31
    Uzmanlık Alanları
    ANDROID !
    Özel Mesaj Yolla
    Nxjdjcndödkdkeld amk lamerleri norslar
     
    Anarchosa likes this.
  4. Mahqum75

    Mahqum75 Üye

    Katılım:Jul 9, 2018
    Mesajlar:
    145
    Özel Mesaj Yolla
    by_umut dediğin götçünün teki moruq ya
     
    Anarchosa likes this.
Loading...

Bu sayfayı Paylaş