Welcome to Spyhackerz family! Log in or Sign up to join us

Spy Ghost Shell /Logsuz

Discussion in 'Hack Tools / Hack programları' started by TolanK1, Jun 8, 2017.

  1. TolanK1

    TolanK1 Forum Yönetim

    Katılım:Aralık 13, 2015
    Mesajlar:
    2,178
    Uzmanlık Alanları
    .
    Özel Mesaj Yolla
    Merhabalar bu shell ile cogu firmaya rahatça upluad edebilirsiniz isimtescil ve 1 -2 kaç firmaya düz olarak shelli uplad ettim biliyorsunuz cogu firmalar .zip bypass method mantigiyla shell upluad yapiliyor bunla çoğu firmaya düz olarak atabilirsiniz + bu arada silinmez .

    [​IMG]



    UnHidden Content:
    Linkleri görebilmek için login-giriş yapman gerekiyor veya konuya like atman lazım
     
    Mr.Ömer, aSENSE, w3nzyisback and 6 others like this.
  2. sohaip

    sohaip Major

    Katılım:Ocak 19, 2017
    Mesajlar:
    376
    Özel Mesaj Yolla
    Not bad good work
     
  3. Owner
    Owner
    TolanK1

    TolanK1 Forum Yönetim

    Katılım:Aralık 13, 2015
    Mesajlar:
    2,178
    Uzmanlık Alanları
    .
    Özel Mesaj Yolla
    eyw hirremin
     
  4. KinqDeep

    KinqDeep Üye

    Katılım:Jun 8, 2017
    Mesajlar:
    28
    Özel Mesaj Yolla
    eline sağlık
     
  5. Meras

    Meras

    Katılım:May 13, 2017
    Mesajlar:
    515
    Özel Mesaj Yolla
    Bakak
     
  6. itskemalyzzle

    itskemalyzzle Üye

    Katılım:Apr 21, 2017
    Mesajlar:
    545
    Özel Mesaj Yolla
    [​IMG] [​IMG] [​IMG] Güldürdün Be Hocam :)
     
  7. itskemalyzzle

    itskemalyzzle Üye

    Katılım:Apr 21, 2017
    Mesajlar:
    545
    Özel Mesaj Yolla
    Emeğine Sağlık !
     
  8. SkullZ

    SkullZ Co - Admin

    Katılım:Apr 21, 2016
    Mesajlar:
    1,261
    Uzmanlık Alanları
    Social Engineer
    Social Media
    Özel Mesaj Yolla
    Eline sağlık bro ;)
     
  9. quarry

    quarry Üye

    Katılım:Jun 10, 2017
    Mesajlar:
    1
    Özel Mesaj Yolla
    Eyvallah biremin
     
  10. Mectruy

    Mectruy Owner

    Katılım:Aralık 1, 2015
    Mesajlar:
    2,494
    Uzmanlık Alanları
    Bilişim uzmanı
    Php & Mysql
    Özel Mesaj Yolla
    Güzel paylaşım , niye silinmediğini merak edenlere söyliyeyim , bu tamamen filemanager arkadaşlar yani hiçbir sunucunun red edeceği türden zararlı kod içermiyor bildiğiniz filemanager dir.
     
  11. Owner
    Owner
    TolanK1

    TolanK1 Forum Yönetim

    Katılım:Aralık 13, 2015
    Mesajlar:
    2,178
    Uzmanlık Alanları
    .
    Özel Mesaj Yolla
    abi öm cevap vermiyon :D
     
  12. NiceLight

    NiceLight Üye

    Katılım:Jun 11, 2017
    Mesajlar:
    5
    Özel Mesaj Yolla
    Emeğine Sağlık !
     
  13. NaruDR

    NaruDR Üye

    Katılım:Jun 17, 2017
    Mesajlar:
    14
    Özel Mesaj Yolla
    Thanks a lot
     
  14. Ahmad Saleh

    Ahmad Saleh Üye

    Katılım:Jun 15, 2017
    Mesajlar:
    4
    Özel Mesaj Yolla
    thxxxxxxxxxxxxx
     
  15. BlackDewil

    BlackDewil Major

    Katılım:Mar 5, 2017
    Mesajlar:
    600
    Uzmanlık Alanları
    Maden Suyu
    Özel Mesaj Yolla
    Eline sağlık :D
     
  16. CeKu

    CeKu Kıdemli üye

    Katılım:Feb 14, 2016
    Mesajlar:
    541
    Uzmanlık Alanları
    Fitness
    Web Hack
    Grafik Tasarım
    Savunma Sanayii
    Özel Mesaj Yolla
    eline sağlık php mi asp,aspx mi bu
     
  17. I. Bayezid

    I. Bayezid Üye

    Katılım:Jun 18, 2017
    Mesajlar:
    91
    Uzmanlık Alanları
    Network- Website Hacking
    Özel Mesaj Yolla
    Abi silinmiyorsa gurban olim sana :D
    sagol
     
  18. Atınoğlu

    Atınoğlu Üst Tabaka

    Katılım:Jun 10, 2017
    Mesajlar:
    193
    Özel Mesaj Yolla
    Eline sağlık abi
     
  19. blacksystem

    blacksystem Üye

    Katılım:Jul 4, 2017
    Mesajlar:
    53
    Özel Mesaj Yolla
    deniyorum kardeşim
     
    Last edited: Jul 19, 2017
  20. Jane Doe

    Jane Doe Üye

    Katılım:Jul 9, 2017
    Mesajlar:
    3
    Özel Mesaj Yolla
    Yes ! good job !
     
Loading...

Bu sayfayı Paylaş