xml-rpc brute force

Discussion in 'Yardım' started by isor1234, Oct 11, 2018.

  1. isor1234

    isor1234 KRAL !

    Mesajlar:
    200
    Likes Received:
    269
    Merhaba değerli üstlerim bana xml-rpc brute forcesi lazım ama 32 bit varmı ?
     
  2. Unbalanced

    Unbalanced Yalnız

    Major
    Mesajlar:
    751
    Likes Received:
    694
    BEYİN VAR KULLANİRSAN.
    [​IMG]
     
    aSENSE likes this.
  3. Owner
    Owner
    isor1234

    isor1234 KRAL !

    Mesajlar:
    200
    Likes Received:
    269
    hocam var zaten sadece bana 32 bit lazım ama yok :(
     
  4. Unbalanced

    Unbalanced Yalnız

    Major
    Mesajlar:
    751
    Likes Received:
    694
    tmm
     
  5. Atınoğlu

    Atınoğlu Üst Tabaka

    Mesajlar:
    193
    Likes Received:
    51
    adamlar uzaya cıkıyor aq adam brute derdinde
    [​IMG]
     
  6. ByRolesa

    ByRolesa Sadist

    Major
    Mesajlar:
    852
    Likes Received:
    704
    ya boş yorum yapma amk varsa ver yoksa sg . "Mollot ozoyo cokoyo aq odom broto dordondo " millete sik kadar aklinizla akil vermeye çalışıyonuz
     
    Magic Hacker and Mr.Ömer like this.
  7. Atınoğlu

    Atınoğlu Üst Tabaka

    Mesajlar:
    193
    Likes Received:
    51
    emredersin gomutanim
     
  8. Unbalanced

    Unbalanced Yalnız

    Major
    Mesajlar:
    751
    Likes Received:
    694
    Sik kadar olmayan aklını gosterırmısın?
     
    Anarchosa likes this.
  9. God3err

    God3err Üye

    Mesajlar:
    137
    Likes Received:
    122
    Kardeşim 32 bit algoritmasını burada bulamazsın belli şu diyalogları okuman yeterli...
     
  10. AZCTR

    AZCTR Üye

    Mesajlar:
    21
    Likes Received:
    7
    Özele Gel
     
  11. ByRolesa

    ByRolesa Sadist

    Major
    Mesajlar:
    852
    Likes Received:
    704
    Beni tanıyanlara ben gereken aklı gösterdim git onlara sor çee 2 .si sana ne oluyor ben adamla konuşuyorum ?
     
  12. Ewo-Turk

    Ewo-Turk ~EWO

    Mesajlar:
    767
    Likes Received:
    815
    benimde bir sorum var neden unbalanced e konuşmuyorsun oda aynı lafları kullanmiş ?
     
    Magic Hacker, Anarchosa and Mr.Ömer like this.
  13. by_dadaş

    by_dadaş Üye

    Mesajlar:
    100
    Likes Received:
    34
    buyur kardeşim
    Linkleri görebilmek için login-giriş yapman gerekiyor veya konuya like atman lazım
     
    BestSPY, biracı, aSENSE and 4 others like this.
  14. ByRolesa

    ByRolesa Sadist

    Major
    Mesajlar:
    852
    Likes Received:
    704
    Unbalanced buralarda çok eskilerden varmış bir şey söylediğimde tepki alıyorum o yüzden sikimde değil unbalanced artık . Ban yetkim fln yok gidip mece yada co-admin lere söylediğimde sen kimsin bu kadar admin varken sana mı düştü unblancede laf yapmak diyorlar
     
  15. ByRolesa

    ByRolesa Sadist

    Major
    Mesajlar:
    852
    Likes Received:
    704
    17-18 yasinda bebe zamanında onada çok sövdüm hep goygoya alıyor daha beni ilgilendirmez o gerekeni yaptım ben
     
    Code Red likes this.
  16. BlackDewil

    BlackDewil #B4Style

    Mesajlar:
    1,003
    Likes Received:
    1,165
    Rolesa gereksiz gereksiz konuşma birader. Karismayayim karışmayayım dedim her gördüğüne dayilanmaya kalkiyorsun. Unbalanced dediğin adama ben referansim , sonuna kadar da arkasindayim. banlatacaksan hadi beni de banlat bekliyorum.
     
    Anarchosa, ByRolesa and Code Red like this.
  17. Atınoğlu

    Atınoğlu Üst Tabaka

    Mesajlar:
    193
    Likes Received:
    51
    rolesa nerden geliyor bu ozguven bebe vs demek milletin sik kadar aklini oldugunu soylemek dayilanmak vs yakismiyor sana gomutanimm:D
     
  18. Unbalanced

    Unbalanced Yalnız

    Major
    Mesajlar:
    751
    Likes Received:
    694
    Bende o yüzden yazdım zaten.Modsun herkese eşit davran bir hatamız varsa tamam der geçeriz.
     
    Last edited: Oct 12, 2018
  19. Atınoğlu

    Atınoğlu Üst Tabaka

    Mesajlar:
    193
    Likes Received:
    51
    skype gel heykırım benim
     
  20. Owner
    Owner
    isor1234

    isor1234 KRAL !

    Mesajlar:
    200
    Likes Received:
    269
    eyvallah diğer herkes niye kavga ediyor anlamadım
     
    by_dadaş likes this.
Loading...

Bu sayfayı Paylaş